Interesting links
Here are some interesting links for you! Enjoy your stay :)Pages
- Biografia
- Galeria
- Home pl
- Kompozycje
- Linki
- Prasa
- Rodzina
- Artyści i Pedagodzy
- Okupacja
- Zofia Paciorkiewicz z Wiaczkisów
- Antonina Paciorkiewicz-Dutkiewicz
- In Memoriam – Profesor
- Utwory orkiestrowe
- Życie w Płocku
- Artur Paciorkiewicz
- Okres Łódzki
- Pożegnanie
- Muzyka kameralna
- Paweł Paciorkiewicz
- W Warszawie
- Solowe instrumentalne
- Na organy
- Aktualności
- Wokalne a cappella
- Wokalno instrumentalne
- Opera i balet
- Muzyka religijna
- Muzyka teatralne
- Muzyka filmowa
- Muzyka dla dzieci
- Różne
4 czytanki na fortepian
Części utworu: Humoreska / Mazurek / Taniec kurpiowski / Wiejska zabawaInstrumentacja: pftRok: 1953/w Muzyka dla dzieci Polski pll_528a244153c6a /Autor magnumadUtwory przeznaczone dla dzieci.
4 utwory na fortepian
Części utworu: Marsz kurpiowski / Kłopoty kurpianki / Taniec kurpiowski / Taneczny korowódInstrumentacja: pftRok: 1977/w Muzyka dla dzieci Polski pll_528a244186ce8 /Autor magnumadSą to 4 nastęujące utwory na fortepian dla dzieci: Marsz kurpiowski / Kłopoty kurpianki / Taniec kurpiowski / Taneczny korowód. Utwór został skomponowany do celów pedagogicznych. Poszczególne utwory są jednoczęściowe. Trzeci utwór pt. Taniec kurpiowski w swej najwcześniejszej formie miał nazwę Zabawa kurpiowska.
5 Etiud – na fortepian dla dzieci
Czas: 2''Instrumentacja: pftRok: 1970/w Muzyka dla dzieci, Solowe instrumentalne Polski pll_528a24415348e /Autor magnumadNie ma zbyt wiele informacji na temat tych utworów. Wiadomo, że jest to pięć oddzielnych etiud na fortepian, każda trwająca dwie minuty. Wszystkie zostały skomponowane do celów edukacyjnych dla szkół muzycznych pierwszego stopnia.
Arabeska
Czas: 2'Części utworu: AndanteInstrumentacja: pftRok: 1975/w Muzyka dla dzieci Polski pll_528a244187c85 /Autor magnumadUtwór został skomponowany do celów pedagogicznych na fortepian dla dzieci. Jest to utwór jednoczęściowy o melodyce figuracyjnej, skali całotonowej i o zmiennym metrum zawierający ugrupowania rytmiczne-triole, swobodne następstwa oraz przesunięcia współbrzmień i akordów bez modulacji.
Ballada o dwóch kosach
Czas: 2'Instrumentacja: coro (3S)Rok: 1969/w Muzyka dla dzieci, Wokalne a cappella Polski pll_528a244174fb3 /Autor magnumadPieśń chóralna na 3-głosowy chór dziecięcy a capella do słów Krzysztofa Zuchory, skomponowana na zamówienie Państwowych Zakładów Wydawnictw Szkolnych, do Przewodnika dla prowadzącego chór w szkole podstawowej. Jest to utwór przeznaczony dla sprawnego chóru amatorskiego.
Balladyna
Rok: 1957/w Muzyka dla dzieci, Muzyka teatralna Polski pll_528a24416986d /Autor magnumadMuzyka do przedstawienia lalkowego, tragedii w pięciu aktach wg Juliusza Słowackiego w reżyserii Henryka Ryla. Premiera miała miejsce 15.07.1957 roku w Teatrze Lalek Arlekin w Łodzi.
Chorał
Części utworu: ModeratoInstrumentacja: pftRok: 1970/w Muzyka dla dzieci, Solowe instrumentalne Polski pll_528a2441870ca /Autor magnumadUtwór został skomponowany do celów pedagogicznych na fortepian dla dzieci.
Con moto (1)
Części utworu: Con motoInstrumentacja: pftRok: 1967/w Muzyka dla dzieci, Solowe instrumentalne Polski pll_528a244186515 /Autor magnumadAkompaniament fortepianowy do melodii Hanny Lachertowej, skomponowany do celów pedagogicznych. Jest to utwór jednoczęściowy wykonywany przez nauczyciela (akompaniament) i ucznia (melodia) w celu ćwiczenia aparatu gry. Utwór został zamieszczony w podręczniku
Con moto (2)
Części utworu: Con motoInstrumentacja: pftRok: 1967/w Muzyka dla dzieci, Solowe instrumentalne Polski pll_528a2441868f2 /Autor magnumadAkompaniament fortepianowy do melodii Hanny Lachertowej, skomponowany do celów pedagogicznych. Jest to utwór jednoczęściowy wykonywany przez nauczyciela (akompaniament) i ucznia (melodia) w celu ćwiczenia aparatu gry. Utwór został zamieszczony w podręczniku
Dialog
Czas: 1'Części utworu: AndanteInstrumentacja: pftRok: 1970/w Muzyka dla dzieci, Solowe instrumentalne Polski pll_528a244185d41 /Autor magnumadUtwór na fortepian dla dzieci, skomponowany do celów pedagogicznych. Jest to utwór jednoczęściowy o częstych zmianach dynamiki od piano przez mezzoforte do forte i piano. Zgodnie z tytułem w utworze występuje nieustanne dialogowanie pomiędzy prawą i lewą ręką.