3 etiudy na fortepian

3 utwory na harfÄ™ (Tryptyk)

Utwór dedykowany Ariadnie Tugaj z Konserwatorium im. Rimskiego Korsakowa w Pietrozawodsku – Filii Konserwatorium Leningradzkiego. Zgodnie z obietnicÄ… kompozytora miaÅ‚a być ona pierwszÄ… wykonawczyniÄ… tej kompozycji i tak też siÄ™ staÅ‚o.

4 bagatele na fortepian

4 bagatele na fortepian dedykowane Julitcie Sleńdzińskiej. Znane też pod nazwą Bagatele.

4 etiudy na podwójne dźwięki na fortepian

Etiudy zostały skomponowane do celów pedagogicznych. Wszystkie etiudy są utworami jednoczęściowymi, ale o budowie wewnętrznej z tendencją do trzyczęściowości A-B-A. Charakteryzują się szerokozakresową melodyką. Każda z nich jest zakończona kodą o charakterze wirtuozowskim. Etiuda

5 Etiud – na fortepian dla dzieci

Nie ma zbyt wiele informacji na temat tych utworów. Wiadomo, że jest to pięć oddzielnych etiud na fortepian, każda trwająca dwie minuty. Wszystkie zostały skomponowane do celów edukacyjnych dla szkół muzycznych pierwszego stopnia.

Chorał

Utwór został skomponowany do celów pedagogicznych na fortepian dla dzieci.

Con moto (1)

Akompaniament fortepianowy do melodii Hanny Lachertowej, skomponowany do celów pedagogicznych. Jest to utwór jednoczęściowy wykonywany przez nauczyciela (akompaniament) i ucznia (melodia) w celu ćwiczenia aparatu gry. Utwór został zamieszczony w podręczniku

Con moto (2)

Akompaniament fortepianowy do melodii Hanny Lachertowej, skomponowany do celów pedagogicznych. Jest to utwór jednoczęściowy wykonywany przez nauczyciela (akompaniament) i ucznia (melodia) w celu ćwiczenia aparatu gry. Utwór został zamieszczony w podręczniku

Dialog

Utwór na fortepian dla dzieci, skomponowany do celów pedagogicznych. Jest to utwór jednoczęściowy o częstych zmianach dynamiki od piano przez mezzoforte do forte i piano. Zgodnie z tytułem w utworze występuje nieustanne dialogowanie pomiędzy prawą i lewą ręką.

Dwa studia

Utwór został skomponowany do celów pedagogicznych na fortepian dla dzieci. Jest to utwór dwuczęściowy, zróżnicowany pod kątem dynamiki artykulacji dźwięków, wprowadzający zjawisko dwóch fermat w jednym takcie.