I Kwartet smyczkowy

Czas: 15'
Części utworu: Larghetto - Allegro ben moderato / Lento molto / Finale scherzando
Instrumentacja: vl1 vl2 vla vc
Rok: 1960

Utwór ma konstrukcję trzyczęściową. W części I krótki, powolny wstęp Larghetto przechodzi we właściwe allegro sonatowe (Allegro ben moderato), z energicznym, a nawet gwałtownym tematem pierwszym i lirycznym, śpiewnym tematem drugim. Obydwa tematy przeprowadzone są przez wszystkie

II Kwartet smyczkowy

Czas: 15'
Części utworu: Animato / Lento / Giocoso
Instrumentacja: vl1 vl2 vla vc
Rok: 1982

Utwór powstał na prośbę Kwartetu Varsovia i jemu został dedykowany. Życzeniem poszczególnych członków zespołu było, aby utwór uwzględniał ich osobiste możliwości i upodobania. Forma utworu nawiązuje do postaci uprawianej przez klasyków wiedeńskich, romantyków oraz

Kwintet fletowy

Czas: 18'
Części utworu: Moderato / Andante / Comodo
Instrumentacja: vl1 vl2 vla vc fl
Rok: 1988

Utwór został skomponowany dla flecistki Elżbiety Gajewskiej i Kwartetu Wilanowskiego już w 1974 roku. Z powodu zmiany składu kwartetu nie został ukończony i w formie ogólnie nakreślonego szkicu czekał na dokończenie aż do 1988 roku. Jest to utwór trzyczęściowy o formie sonatowej. Części

Kwintet fortepianowy

Czas: 17'
Części utworu: Allegro ben moderato / Andante / Con moto
Instrumentacja: vl1 vl2 vla vc pft
Rok: 1972

Utwór został napisany dla Warszawskiego Kwintetu Fortepianowego. Jest to utwór trzyczęściowy o formie zbliżonej do formy sonatowej. Poszczególne części są oparte na zasadzie kontrastu. Część I (Allegro ben moderato) jest swobodną formą allegra sonatowego – charakteryzuje się dualizmem tematycznym,

Muzyka kameralna na 2 kwartety dęte blaszane

Czas: 14'
Części utworu: Allegro non troppo / Allegro / Adagio / Allegretto / Lento / Allegro deciso
Instrumentacja: 2tr 2trbn - 2tr 2trbn (lub 1 tb zamiast 1 trbn w drugim kwartecie)
Rok: 1978

Utwór znany również pod nazwą Kammermusik für 2 Blechbläserquartette. Utwór składa się z 6 części skomponowanych na zasadzie kontrastu. Cechy charakterystyczne utworu to polifoniczność i dwuchórowość – ciągła korespondencja pomiędzy poszczególnymi głosami, jak również pomiędzy obydwoma kwartetami.