Sonatina na fagot i fortepian

Czas: 12'
Części utworu: Allegro / Adagio molto / Allegro scherzando
Instrumentacja: fg pft
Rok: 1953

Utwór został skomponowany w 1953 roku na Konkurs na Muzykę Estradową i Kameralną ogłoszony przez Związek Kompozytorów Polskich. W 1974 roku powstała druga wersja tego  utworu na fagot i orkiestrę dętą pod nazwą Concertino na fagot i orkiestrę dętą. Transkrypcji trzeciej części utworu na

Trio na flet, altówkę i harfę

Duration: 10'
Movements: Con moto / Largo (Passacaglia) - L' istesso tempo (Double Fugue)
Instrumentation: fl vla ar
Composed in: 1966

Utwór został skomponowany dla Warszawskiego Tria Harfowego w składzie: Elżbieta Dastych – flet, Artur Paciorkiewicz – altówka i Urszula Mazurek – harfa. Kompozycja jest utworem wirtuozowskim, skomponowanym dla trzech równorzędnie traktowanych instrumentów. Utwór, będący wyrazem hołdu i

Trio stroikowe

Czas: 10'
Części utworu: Allegretto / Lento / Scherzando / Comodo / Allegro non troppo
Instrumentacja: ob cl fg
Rok: 1963

Utwór ten to trio stroikowe na obój, klarnet i fagot, powstałe na zamówienie Benedykta Góreckiego, kierownika klasy kameralnej instrumentów dętych PWSM w Warszawie. Utwór składa się z pięciu części. We wszystkich częściach utworu podstawę kształtowania emocji i szczegółów narracyjnych stanowi

Temat z wariacjami na kwartet smyczkowy

Czas: 17'
Części utworu: Andante / Poco viro / Moderato / Allegretto con spirito / Allegro marciale / Adagio molto / Allegro scherzando / Lento con sordino / Allegro molto / Con moto / Grave lugubre / Presto con fuoco / Allegro con troppo
Instrumentacja: vl1 vl2 vla vc
Rok: 1946

Utwór znany też pod nazwą Wariacje na kwartet smyczkowy. Utwór składa się z tematu i  wariacji z rozbudowaną fugą podwójną na końcu. Spokojny, powolny, szesnastotaktowy temat (Andante) składa się z 4 członów czterotaktowych, z których trzeci jest kontrastujący w stosunku do pozostałych.